Salgsbetingelser

Betaling 
Det tilbys sikker betaling med VISA/Mastercard via Verifone.

Selger
Niwa

(Mats&Martin AS)
Lilleakerveien 16

0283 Oslo 
Norge 
Organisasjonsnr: NO 994 356 550 MVA

E-post: post@niwa.no 
Telefon: +47 22 22 96 00

 

Kjøper
Personen som er registrert som kjøper i bestillingen.


Priser og merverdiavgift 

Alle priser på nettstedet er i Norske Kroner (NOK) og inklusive merverdiavgift.


Frakt 
Alle kjøp på/ved Niwa, med adresse Lilleakerveien 16, 0283 Oslo avhentes lokalt på stedet eller tilkjøres. Se "Hjemlevering" for frakt. 

Betalingsvilkår 
Du kan bruke VISA/Mastercard når du handler.

Selger kan kreve betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra Selger til Kjøper

Dersom Kjøper bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan Selger reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen sendes.

Personopplysninger 
Selger behandler persondata ifølge lov om personopplysninger. Se egen informasjon rundt «link til personvern for sted» 
Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller koblet med andre eksterne register. Niwa vil ikke selge eller videreformidle personopplysninger uten samtykke.

Kortinformasjon 
Når du handler hos Selger blir betalingen behandlet av Elavon, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.

Avbestilling 
Kostnadsfri avbestilling dagen før innen kl 16:00.

Feil i nettbutikken
Vi oppdaterer menyen/nettbutikken vår kontinuerlig så skrivefeil kan forekomme. Dette kan gjelde pris, innhold og allergener. 

Dersom det har forekommet skrive- eller trykkfeil av vesentlig størrelse fra Selger sin side, i annonser o.l. og/eller i nettbutikken som er større enn 10% av normal utsalgspris, kan Selger ensidig endre, slette eller avvise ordre. Dette gjelder selv om Kjøper har mottatt ordrebekreftelse eller lignende.

Produkter som merkes med feil allergener kan forekomme. Viktig at Kjøper tar kontakt med Selger på tlf 22 22 96 00 ved usikkerhet om allergener i produkter.

Reklamasjon 
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi Selger skriftlig melding (e-post eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. Selger vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (Forbrukerkjøpsloven).

Angrerett 
Kontakt Niwa på e-post: post@niwa.no ved spørsmål rundt angrerett.

Uavhentede varer 
Varer som ikke blir hentet på utleveringssted på Niwa, med adresse Lilleakerveien 16, 0283 Oslo blir belastet med bestilt beløp.

Konfliktløsning
Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.  Niwa vil følge Forbrukerklageutvalgets avgjørelser.